Hui han exposat els últims grups el seu treball sobre el mural digital. Els tres m'han agradat molt perquè ens han incitat a participar a través de jocs i activitats relacionades amb la temàtica de les seues unitats didàctiques.
Per ser una de les primeres pràctiques que s'han realitzat, crec que l'alumnat pot donar més potencial i fer treballar la seua creativitat, així que per a les pròximes pràctiques esperem treure un millor resultat final.
Per ser una de les primeres pràctiques que s'han realitzat, crec que l'alumnat pot donar més potencial i fer treballar la seua creativitat, així que per a les pròximes pràctiques esperem treure un millor resultat final.
Huí, el vídeo que us ofereixc és una explicació sobre què és una WebQuest, però això no és tot, el vídeo no està en Valencià, heu de trebalar la oida, per tant el vídeo està en castellà, espere que ho entengau tot, qualsevol dubte serà resolt al comentar en aquesta entrada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario