miércoles

13 de maig

Bon dia!!! 👅

Avui no pensava escriure al blog, però, seria molt el tems que estaria ausent, és per aixó que vull mostrar el meu malestar amb l'aplicació amb la qual estem realitzant la pràctica que s'ha d'exposar el divendres. 
Estic parlant sobre "SMART Notebook", teniem una idea pensada però finalment degut a les limitacions que prsenta el resultat ha sigut una mica deplorable, així i tot, s'ha pogut solventar😕😕

Per cert, com dueu el confinament??  Si teniu temps per a fer esport us deixe un vídeo editat amb Movie Maker que vaig filmar amb alguns exercicis per moure's a casa. La salut física i la salut mental són molt importants. (com és un video molt pesat us deixe el link)

https://www.instagram.com/p/B99NW6UB_TYKNJL6DIgjuIYj3JYoGcCdr1OERU0/











No hay comentarios:

Publicar un comentario