En el dia d'avuí, hem continuat amb les exposicions dels murals, continuen siguent poc interactives i cal tenir amb compte aquest element per a properes exposicions.
Des de la meua expectativa la majoria dels grups van dedicar gran cantit d'hores al disseny de la web, creant webs molt originals i cridaneres a primera vista. També és cert que van descuidar el temps restringit per exposar-les i la interacció amb l'alumnat.
El meu grup, en canvi, he de reconèixer que el disseny del mural no era excessivament cridaner, encara que complia tots els requisits. La nostra exposició si que entrava dins del temps establert a més a més vam aconseguir activar la classe i fer particeps de l'exposició a tots els integrants d'aquesta.
Com a la sessió anterior, avuí no hi ha hagut explicació de continguts teòrics, és per això que aprofitaré aquests dies per a oferir la visualització de vídeos i informació interessant sobre diverses matèries.
Avuí ens concienciarem de l'importancia de l'aigua. Us anime a seguir aquesta serie de la cual aquest vídeo és el primer capítol.💧💧💧
No hay comentarios:
Publicar un comentario