lunes

27 de març

Bon dia!😀😀


Per el moment la docència continua sent telemàticament, estem en procés d'adaptació però aconseguirem a poc
a poc reprendre el ritme d'aprenentatge i aconseguir els objectius propostos.

Huí han exposat  el tema 9: La competència digital dels estudiants. Les companyes mitjançant imatges han explicat el temari, inserint la seua veu com a àudio, al igual que els meus companys i jo vam fer amb el tema anterior. He de reconèixer que la gama de colors i els tipus d'imatges estaven excel·lentment empleats.


Per cert...recordeu el que us vaig dir sobre el vídeo que estavem realitzant? Doncs ja us puc dir que la temàtica escollida ha sigut el bullying. He estat tota la vesprada realitzant el muntatge i s'ha quedat el vídeo finalitzat, tot i estar cada un dels membres en llocs diferents, pense que la idea s'ha transmés, en uns dies el podreu veure😋😋.

Al dia de huí us adjunte un vídeo amb el qual més d'un@ de vosaltres es sentirà identificat...i més en aquests dies tan extranys, s' anomena "Transtorns de la son en la infància".




No hay comentarios:

Publicar un comentario