lunes

19 de febrer

En la sessió de huí hem començat a realitzar les web quests. Concretament, s'ha parlat sobre el tema a tractar, el curs i sobre el disseny que es vol aplicar per tal de que resulte atractiu. 

Cal destacar que a una webquest els continguts que incorpore estaran majoritariament relacionats amb una matèria i es podran diferenciar diverses parts on algunes d'elles seran més teòriques i altres més pràctiques amb jocs i activitats, però això sí, el que s'intentarà és que l'alumnat es nodreixca de nous continguts i repasse alguns dels que no te de ben assolits d'una forma més cridanera i interactiva.


Amb la realització d'aquestes pràctiques grupals cada vegada li done més importancia a la necessitat de treballar junts en equip. Dins d'un grup de treball hi ha diverses persones i entre elles diferents que el formen, d'aquesta manera cada memebre pot oferir unes característiques per al bon funcionament d'aquest, per això, s'ha d'aprofitar tots els aspectes positius i les virtuds de cada membre i crear una base sòlida en qualsevol projecte per a que el resultat final siga el esperat. 

És per això que el vídeo de huí és un curtmetratge animat que tracta la importància del treball en equip d'una forma més còmica.😂😂









No hay comentarios:

Publicar un comentario