Aquesta sessió és una mica especial per els esdeveniments que están succeint a tot el món, i en concret per l'expansió d'un nou virus, sí, ho sé, sembla una pel.lícula en que hi ha un virus mutant que acaba amb la vida humana. En aquest cas, la realitat supera a la ficció i el virus ha arribat al nostre voltant, aleshores el més lògic era no asistir a la classe, tot i que els grups encarregats d'exposar han acudit amb tot el seu dret de fer-ho.
Com bé he dit, no he asistit a classe per tant, el que m'han translladat els companys és la realització de l'equip 6 i el seu Tema 6 de teoria amb el seu kahoot associat.
A partir de huí no se molt bé com seran les sessions perquè he sentit dir que el govern pensa establir l'Estat d'Alarma Sanitaria i hi hauran certs canvis que per ara desconeguem.
Per cert, a aquest monstre l'han anomenat COVID-19 😣😣.
Us adjunte algunes de les dades més significants que es saben sobre aquest al seguent enllaç:
-
No hay comentarios:
Publicar un comentario