lunes

18 de març


Malgrat la situació què estem patint aquests últims díes, les sessions es poden impartir de forma digital a través d'internet, d'aquesta manera el curs no es dona per perdut, menys mal...😅😅😅.

Huí, sen'ns ha introduït la pràctica 4 de l'assignatura i se'ns ha donat les indicacions per a continuar amb les classes de manera virtual.

Aquesta pràctica consisteix en la creació d'un vídeo amb recursos personals amb l'objectiu de narrar una història d'inclusió educativa que concienciara als nostres alumnes.

A més a més els equips 11, 12, 13 i  15 han presentat les seues miniwebs, les quals estan ben treballades i destaque la gran quantitat de temes diferents tractats i el temps implicat en la creació d'aquestes, caldria millorar alguns aspectes però han realitzat un bon treball. 

Aprofite huí per parlar de l'importància de les "Crítiques Constructives" i la seua importància 😀😀.











No hay comentarios:

Publicar un comentario