lunes

3 d'abril

Bon dia!!!
En aquesta sessió ha tocat l'exposició del tema 11 de teoria: "Les aplicacions digitals: més enllà de les ferramentes 2.0 i l'aprenentatge en la mobilitat". 
Les companyes han fet un treball excel·lent des del meu punt de vista, fan un ús adequat de les transicions i d'imatges que faciliten la comprensió del tema i, a més, fan l'exposició més cridanera. Cal destacar, que el so i el to de veu que utilitzen és clar, a més, el text és necessari per poder seguir l'exposició millor i no perdre en cap moment el fil d'aquesta, però en algunes diapositives considere que hi ha massa quantitat de text, açò és l'únic que veig que podrien canviar. 

Per altra banda s'ha explicat una nova pràctica, l'elaboració d'un conte inclusiu. Tot i ser el primer dia, ja tenim clar quí és el protagonista de la nostra història. Per el moment no us diré res més...
Vinga... us donaré un caramèl només🍬🍬🍬😉😉




No hay comentarios:

Publicar un comentario