Arriba a la fí el curs 😭😭 i per tant és l'hora d'extraure aquells aspectes positius de l'assignatura i de com m'he sentit amb aquesta.
En primer lloc i fent referència als aspectes teòrics, considere que alguns d'aquests ja formaven part dels meus coneixements però, molts d'altres han sigut nous per a mi, sobretot he descobrit noves aplicacions per treballar i realitzar feines d'allò més divertides i interessants per a treballar amb l'alumnat. A més, l'evolució en el control de les diferents eines informàtiques ha sigut notable degut a que l'alumnat ha estat sempre com a protagonista del seu propi aprenentatge al realitzar les seues síntesis i presentacions del temari amb sutils indicacions del docent, per tant considere que aquest paper actiu que hem tingut ha sigut fonamental per obtindre el rendiment esperat.✅✅
Per altra banda, la retroalimentació ha sigut una peça clau per a millorar els nostres treballs i pràctiques, sempre revent aquestes opinions amb la major gratitud per poder nodrirse dels xicotets errors comesos, d'aquesta manera es poden millorar futures entregues.
Per últim, m'agradaria destacar un fet, per a mi, el més important, i no és més que el descobriment d'algunes persones, en concret dels membres del grup. Potser alguns ja ens coneixíem, però, per altra banda en el meu cas vam tenir una nova incorporació sobre el grup inicial. Només amb les sessions i les estones que vam passar a la Universitat van formar una nova amistat, és més, alguns dels dies que em trobava al pis amb soletat durant aquesta pandèmia, l'excusa per poder conectar-se per a realitzar les pràctiques t'alegrava el dia amb les rialles creades durant les vídeotrucades.
Si hi ha cap cosa que he aprés en aquests dos anys al Grau de Magisteri en Educació Primària, és que moltes d'aquestes persones que coneixes acaben formant part del teu día a día durant aquesta meravellosa etapa i sense ells potser aquest camí seria molt més dur del que és.🌞
M'acomiade recalcant la importància que tenim com a futurs docents a l'hora de treballar amb els nostres alumnes d'una forma diferent a la que ho han fet amb nosaltres, aprenent dels errors i aprofitant allò que ha sigut positiu incorporant els nous coneixements i eines digitals per fer del procés d'Ensenyança-Aprenentatge un procés molt més atractiu.
Ens veiem prompte👋💓💓
