lunes

26 de febrer


En aquesta sessió s'ha explicat el tema 2 que tractava sobre l'aprenentatge amb l'ús de les TIC, aquesta presentació ha sigut una mica magistral, s'han presentat els continguts amb el suport d'un Prezi utilitzant el mètode tradicional. Encara que amb la realització d'un debat i la classificació d'uns ítems en bon ús o ús inadequat de les TIC s'ha fet un poc més interactiu.

Posteriorment, s'han presentat dues Miniquests ambdues han sigut molt interactives ja que han permés el moviment dels alumnes per tota la classe, utilitzant el joc han potenciat l'aprenentatge sobre història i llengua. Són clars exemples de que utilitzant les TIC amb un sentit didàctic es pot aprendre molt i millor. Pel que fa a les composicions i presentacions han estat molt elaborades amb diferents materials i es veu que hi ha un gran esforç darrere.

Com huí s'ha parlat de llengua i història, us adjunte un vídeo on el gran Jaume I ens conta la seua conquesta del Regne de València, a més d'aprendre ens riurem una estona 😂😂.




No hay comentarios:

Publicar un comentario