Al dia d'avui ha tingut lloc una exposició teòrica i la presentació dels vídeos sobre la inclusió.
Considere que els companys i companyes han realitzat un bon treball, ja que han sabut resumir la teoria del tema 10 de forma idònea i l'han sabut expresar d'una forma adequada. Felicitar als meus companys per la seua feina.
A continuació, ha tingut lloc la publicació i la posterior visualització dels nostres vídeos. Abans de comentar el meu, he de felicitar a la resta de companys per el seu treball, en la majoria dels casos m'he quedat sorprés amb els curtmetratges, han realitzat uns vídeos admirables.👏👏👏👏
Ara he de parlar del vídeo del meu grup, es titula "Digues NO al Bullying". Com el seu propi nom indica, el tema principal és el bullying, però la idea de realitzar un vídeo conjunt es va veure truncat per l'estat d'alarma, per tant, vam pensar en realitzar un gir al planificat. Vam decidir realitzar una entrevista realitzada a nosaltres mateix, és a dir, nosaltres front a la càmera i utilitzant diferents angles de grabació. Es veritat que els recursos eren ben llimitats però amb il.lusió vam realitzar els vídeos.
Vam decidir no realitzar el curtmetratge amb dibuixos perquè voliem transmentre experiències personals i per tal d'impactar i arribar més al públic vam decidir fer-ho d'aquesta manera.
No vull dir res més sobre aquest, millor us deixe descobrir-lo😝😝😝😝
No hay comentarios:
Publicar un comentario