lunes

5 de febrer

Bon dia!!😁😁
Avuí a la sessió ha tingut lloc una breu xarrada introductoria per al curs CID II ( curs online que hem de realitzar els alumnes de la Facultat  d' Educació). Tot seguit s’ha retornat a la classe on hem tractat La  Societat de la Informació.


- Huí en dia la societat està influenciada per les noves tecnologies, i ara més que mai, aquesta situació es veu reflexada en les nostres aules.
Es crea un seriós conflicte a l’hora de prendre la decisió d’utilitzar o no aquestes eines innovadores per a dur a terme el procés d’Ensenyança-Aprenentatge  i amb quina freqüència s’han d’utilitzar.
És veritat que l’escola dels nostres dies és flexible, innovadora i diversa, però igual d’aquesta manera continuen havent diferències a l’hora d’accedir als recursos necessaris per a que hi haja una certa igualtat entre tot l’alumnat (bretxa digital), per tant s’hauria de tractar aquest punt.
Retornant al conflicte entre utilitzar o no les noves tecnologies a l’aula he de dir que són necessàries però no imprescindibles, és a dir, es poden realitzar activitats lúdiques, cooperatives i interactives sense utilitzar aquestes eines, però si es poden complementar activitats amb tecnologia pot resultar més atractiu per a les noves generacions.
En conclusió, es deu fer un ús moderat de les TIC per beneficiar-se’n dels seus avantatges però sense crear una dependència a aquestes.