Bon dia!!! 😀😀
En aquesta sessió hem treballat el tema 15: "El software lliure i les seues polítiques aplicat a l'educació".
Les meues companyes han presentat el tema mitjançant l'aplicació Powtoon, aplicació on pots insertar avatars que mouen la boca a la mateixa volta que l'àudio insertat, a més, els personatges estan en constant moviment i és ben interessant per treballar amb l'alumnat de Primària.
Abans d'anar de vacances...millor dit, de quedarse al pis d'estudiant per no poder tornar a casa😥😥 us deixaré algún avanç del nostre conte, us puc dir que el protagonista que vam mostrar a la sessió anterior es diu Isidoro, i és un lloro que té alguns problemes a l'hora de realitzar les classes de cant...😱😱
Passeu unes bones vacances i cuideu-vos molt!!!💗💗💗
No hay comentarios:
Publicar un comentario