Els nostres companys han exposat el tema 20 de teoria, Tecnologia Assistida. En aquest tema ens han explicat les diverses necessitats que poden trobar alguns alumnes amb necessitats educatives específiques.
Exemples com aquests podrien ser alumnes amb camp de visió reduït que els impediria visualitzar correctament els materials presentats pel mestre, o persones amb discapacitats motores amb dificultat per manipular el ratolí.
Per tal de millorar els procés aprenentatge d'aquestes persones davant de materials incompatibles amb ells, han trobat altres alternatives. Per exemple, per millorar la lectura en les TIC s'haurà de proporcionar un text amb un fons suau i amb lletres que destaquen.
Em va semblar un tema molt interessant encara que s'hauria d'aprofundir més ja que les necessitats educatives es molt extens i necessari per all mestre, el qual haurà d'adaptar els continguts a les necessitats dels seus alumnes.
Quant a la presentació, va ser molt atractiva i el fet que s'aproparen a nosaltres en grups petits per explicar-nos un apartat específic, va permetre comprendre més fàcilment la informació.
Per últim, s'ha exposat una altra Miniquest que estava molt ben plantejada, a més es treballava de forma col·laborativa. Però, a l'hora de posar-la en pràctica, no ha eixit com les companyes volien perquè els grups s'han solapat per realtzar l'activitat organitzada perquè els grups eren molt grans. Errors com aquests ens serveixen a tots els alumnes per conèixer com solucionar situacions com aquestes i aprendre per a un futur a l'hora de plantejar les activitats amb l'alumnat.
Al dia de huí anem a parlar dels Parcs Naturals, en concret aquells situats a la nostra comunitat, la Comunitat Valenciana. Amb aquest vídeo podreu observar la gran diversitat d'espais naturals, flora i fauna que tenim al nostre voltant. Per desgràcia no li donem la ìmportància que cal...😓😓😓
No hay comentarios:
Publicar un comentario