Huí anem de viatge!!!!😎😎😎
Però abans...els meus companys han exposat a classe el tema 5 de teoría relacionat amb les xarxes socials.
Els continguts han sigut fàcils d'entendre ja que els vam veure durant la realització del Moodle sobre les TIC. A més, és una temàtica amb la qual estem envoltats en la major part de la nostra vida diària i per tant, és propera a nosaltres.
La presentació ha sigut amena i han mostrat diversos exemples de xarxes socials que ja coneixiem o que són interessants per conèixer per primera vegada. D'altra banda, han utilitzat una eina amb la qual estem acostumats tots nosaltres, Instagram i les seues enquestes en les històries.
Una vegada acabada la presentació...ens translladem a Santiago de Compostel.la per escoltar i gaudir de la presentació del meu grup.
El viatge!! així titulada la nostra exposició, tractaria de dos estudiants que volien esbrinar on es trobava la petxina famosa de Santiago. Durant el recorregut els protaginistes passarien pels diferents climes excistents en Espanya, i de forma divertida tractarien les seues característiques. A més de trobar-se a personatges celebres al llarg del viatge com Jaume I que feia la historia més atractiva. Els estudiants mitjançant l'aplicació EducaPlay, haurien d'ajudar als viatgers a trobar la petxina i esbrinar la moralitat de la història.
Aquí us adjunte l'enllaç: https://sites.google.com/view/ashcwebewrhf-/inici
Per altra banda us deixe l' inici del viatge i de la història. A veure si teniu ganes d'acompanyar-nos en aquest meravellós viatge 😉😉.
No hay comentarios:
Publicar un comentario