miércoles

15 de maig

Bon dia!!!😊😊

Hui han tingut lloc les exposicions de la práctica de les pissarres digitals, cada equip ha tingut  5 minuts per realitzar-la, encara que sempre hi ha equips que se'n passen de les instruccions prèvies 😡. 
Les exposicions han sigut variades a la vegada que interessants.

L'exposició del meu equip estava dirigida per a l'alumnat de 1er de Primària i el tema escollit eren les plantes. Hem sigut l'únic equip que ha activat la càmera per realitzar l'exposició, i pareix que aquest aspecte ha cridat l'atenció. 
Sota el meu punt de vista, hem volgut realitzar una exposició fàcil a la vegada que cridanera amb el detall d'incorporar una figura en 3D. 




Com serà l'última publicació, he deixat un dels vídeos que més ha marcat la meua vida i ha servit com a punt d'inflexió en situacions difícils.(Us demane perdó, però està en castellà.😚😚)




No hay comentarios:

Publicar un comentario