Al dia d'avuí, ha sigut el meu grup l'encarregat d'exposar de forma virtual els temes 4,7 i 10.
La veritat és que al tractarse de 3 temes la seua preparació ha sigut una mica més farragosa i complicada a l'hora de resumir els continguts, realitzar tres presentacions diferents i adaptarles de nou al format més útil per fer front a la situació actual 😕😕.
El tema 4 s'anomena "El disseny, la producció i l'avaluació de les TIC aplicades als processos d'ensenyança i aprenentatge", el tema 7 s'anomena "Presentació multimèdia: principis didàctics i aspectes tècnics per a la seua producció" i el tema 10 s'anomena "La informàtica i la multimèdia: la seua utilització en infantil i primària"Com podem observar els dos primers temes són més tècnics i fan referència als mètodes necessaris per implementar les TIC a l'educació. El fet d'introduir noves metodologies o instruments educatius a les classes necessita un procés de disseny i d'estudi de l'adaptació d'aquestos recursos ja que a banda d'implementar noves metodologies i ha que pensar el ús que tindran, com s'avaluaran, com es fa de forma correcta, etc. per tant, aquestos dos temes tant de la part tècnica de les TIC i dels instruments de presentació multimèdia són imprescindibles per al nostre futur com a docents ja que necessitarem un bagatge tècnic per poder adaptar els recursos a les nostres classes.
A més a més se'ns ha passat pel cap una idea per fer el vídeo que pensem que serà original i amb una temàtica molt important per a treballar en el aula, poc a poc aniré desmantellant més informació 😜😜.
Huí no us deixe cap vídeo ni cap imatge, només vull que us pareu a pensar tot allò que teniu i no li donàveu importància. Us asegure que vos sorprendreu més d'un@.
Cuideu-vos i tindrem cura uns dels altres.💓
No hay comentarios:
Publicar un comentario