viernes

29 de Gener

Hola amics i amigues馃榾馃榾馃榾, hu铆 ha tingut lloc la primera sessi贸 de Desenvolupament Curricular i Aules Digitals en Educaci贸 Prim脿ria, on Jorge, el docent, ha presentat l'assignatura, anomenant breument els objectius del curs, els continguts i les pr脿ctiques que es realitzaran al llarg del curs i en concret la creaci贸 d'aquest blog. A m茅s, hem format els grups de treball i s'ha adjudicat l'ordre d'exposici贸. 
Des del meu punt de vista es presenta com una assignatura diferent a les dem茅s per les eines que s'utilitzaran per realitzar les diverses pr脿ctiques i per la forma d'avaluar els continguts te貌rics.

No hay comentarios:

Publicar un comentario